Wednesday, March 4, 2009

KL 下雨记

天不作美  
昨天补习时下起了倾盆大雨 
很冷咯 
风吹进来的时候好像在吹 air-cond  


其实昨天也是个很重要的日子下咯 
就是我今年第一次搭bus回家 =D 
well, at least it is important to me xD  



我今年第一次跟如恩搭bus回家  
下雨后的KL都是很塞车的 
我们也不放过良机聊天咯 
从补习后就一直聊到回家  


昨天真的很塞 
从学校到sentul police station 要一个小时多
最后我们在那个police station下车走路去 Chow Kit 

很值得纪念的 
我第一次走这条路 
还有证据咯 xD




重点是 
昨天我第一次体会到很塞很塞车的场面 
昨天我第一次看KL淹水的样子
昨天我第一次闻到臭臭的沟渠水
昨天我第一次看到人家车的引擎坏在路中间 
昨天我第一次看到那些水涨到车的轮胎上 
昨天我第一次看到KL次序酱乱 
昨天我第一次看到人家在路中间打架



如恩夺取了我很多第一次 
HAHA 
我一路上就问她很多很多问题 我好像乡下出来的, 
看到什么东西都 woahhHH ohhHHh 
HAHA




mmmm 
多亏有如恩陪我 
不然我不懂要怎样走那条路 
不然我不懂原来很塞车bus是要转进去的


虽然昨天很累 
如恩每天搭bus回家的一定想着如果现在有人载她的话会很幸福
可是我昨天很enjoy咯
HAHA 
向来都很喜欢独立的生活 =D



很难得有酱的灾难发生 
让我们有机会聊天
HAHA




统一考的数学很不 dim arhhh
is it compulsory to cry for maths if you are studying in science stream?
we did.




an arhhhh girl



4 comments:

Y Ä N ° × said...

yes.
we deserve anything better than this.
that's when we need lotsa determination and effort.
c'mon,
who's that liar who lied to us,
gave us false hopes,
told us

form4 is our honeymoon year.
that's not like it.



i don't like
i dislike
i unlike


KOOMAYYI!
no more degenerating!
arise~~
=D

carolyn said...

my shorty...
hehehe...
so touch when see ur blog...
hahahaa...

see u so enjoy this kind of 'crowded'...hahah..looks funny.....

we really never chat for so long edi....i thk the lasts we chat so long was ages ago...hahaha...
thx god give us such a long time...^^

our next 'first time' might be more n more..hahaha.....

minniechang said...

warhhhhhhhhh. = =
mayyi holding umbrella looks cute ! x)

Jiajia. said...

ano.u looked so cute in the photo
XD bahahaas

gambateh la =)