Thursday, May 21, 2009

Sunway

yesterday was the last day of mid-year examination 
didn't do well in most of the papers 
or was it all the papers? 
sighhhhhh
tried not to be so lazy 
but......
志之难也, 不在胜人, 而在自胜

ohhhh bloody hell




anyways
yan, vic, chaoyang, hueyyih, heong, phuiann, cheeyuan & junhua
we went to sunway to skate
whereas chee yuan & phui ann watched x-men


skated for 4 hours
fell down 7 times
my pants was all wet
but we enjoyed ourselves =D

最吵就是我们 
喊到最大声 最的就是我们了 
品湘在 最难听的叫声就是她了 xD



话说  

当全部人都走完了只剩下我和victoria 
vic要逆流去找超 
活泼可爱手脚灵活的她溜到很快
要显示出的我 
挤过人潮拆散不懂多少对金童玉女跟着她 
结果 
不懂怎样朴到一个男生面前 
喊到异常大声 准备跌了 屁股准备痛了 
结果 
那个男生抱着我  
for 5 long seconds 
高我一粒头 
在他下巴下面整整五秒 
一直盖着眼睛 觉得很鱼 不敢看他 
他朋友一直起哄 
长的五秒后我一直讲 sorry sorry 
你ok吗? 
我ok了 

okay 讲完了
 



没有看到他样子  
愚蠢!!
不懂他帅不帅 
如果很帅我就走宝了
haha
KherJia讲艳遇 worrrr xD 








准华哟 xD


my first picture with junhua =)


整个结婚酱 herghhhhhhh x)





had a few cuts and bruises now 
cant bathe properly 
went skating because i wanted to fall 
and wake up 
 





派了两份 不及格到很够力惨 
没有试过那酱的分数 
很固执很硬颈很石头头的陈铭德一直要跟我换位 
他要强走我在这班的唯一依赖秀菁 
biiiiiiiissshhhh 
很不容易才说服到他下半年才跟我换

3 comments:

sc said...

异常的叫声?
你的叫声一点都不异常 ..XD

shirley said...

wa...
艳遇leh..

carolyn said...

dear...
never reply my msg??
saw my msg???
miss you so much..
next time go out together okay???
teach me skating..
pls....
:)
be happy always~~!!